Treceți la conținutul principal

Târg de Crăciun în Calendarul de Advent

La începutul lunii decembrie vă prezentasem Calendarul nostru Advent (aici sunt detalii despre cum l-am făcut), un orășel în peisaj de iarnă, creat din carton reciclat.

Cum unele surprize din acest calendar au fost strâns legate între ele, iată că am decis să închidem zona de centru a orășelului și să o transformăm într-un Târg de Crăciun folosind ceea ce a primit puștiul în zilele trecute.



Pe lângă tarabele cu tot felul de bunătăți ce pot fi achiziționate de la târg, am creat și un patinoar, pentru amuzamentul și distracția omuleților Lego.




Noi am făcut cam 80% din tot ce presupune acest târg, mai puțin minunățiile perfect modelate de mâinile talentate ale Cristinei de la Aprozarul Cristinei

Tarabele cu o mare diversitate de bunătăți le-am împărțit pe categorii. Să începem de la stânga la dreapta cu prezentarea lor.

Cum intrăm în spațiul expozițional cu vânzare deschisă, evident că dăm de "CEVA DULCE" cu delicioși macarons, fursecuri ciocolătoase, alvițe colorate, acadele pe băț, înghețate asortate, toate realizate de iubita noastră Cristina.



După ce am început atât de frumos această vizită, înaintăm către următoarea tarabă și dăm de o diversitate de brânzeturi. 

Aici am muncit nițel mai mult căci am realizat din bețe de lemn pentru înghețată o masă pe două nivele să putem expune mai multe tipuri de produse, am făcut chiar și o lădiță pentru sticlele cu lapte organic ( a se vedea prețul de 12 lei litrul, da?). 

Avem emmentaler cu multe găuri (cel din stânga este făcut de Cristina), avem brie cremos, avem chiar și cu mucegai nobil albastru. 

Continuăm către mult îndrăgitele legume și fructe proaspete. Nu uităm de ele, căci le iubim foarte mult!
Eh, ce tarabă frumoasă cu o copertină alb cu roșu avem aici ce ne oferă multe, multe vitamine.



Mergând pe principiul detaliile fac diferența, ne-am creat lădițe cu mânere să le putem transporta ușor, saci plinci cu banane, coșuri cu cele mai mici obiecte modelate de mine vreodată (păstăi de mazăre sau pot fi ardei iuți verzi, depinde de ce dorește clientul) și recipiente de depozitare din lemn.




În partea dreaptă a tarabei cu legume și fructe avem produse de brutărie cu pâine și franzele calde, cu omuleți din turtă dulce și covrigi delicioși, pentru care de vină este tot Cristina.

Adrian a făcut singur singurel pâinile din lădița din fața tarabei, de la modelat lutul cu uscare la aer, pus pe calorifer la uscat și până la pictat pâinile iar eu mi-am adus aportul doar cu melcii cu nucă și scorțișoară care de fapt inițial trebuiau a fi niște mânere spirale pentru oale de pământ. Dar, pentru că nu au stat lipite aceste mânere, au devenit ceva bun de mâncat.



Dacă nici până acum nu v-am convins să vizitați târgul nostru, fiți atenți acum să vedeți ce urmează!

Am ajuns la ultima masă ce ne îmbie cu mirosuri de cârnați afumați, cotlete, caltaboși, șuncă, salamuri și slănină cu usturoi.

Ei? V-am convins?



Ajungem la bradul de Crăciun împodobit cu luminițe și ghirlande ce ascunde sub ramurile lui cadouri făcute din cuburi de lemn.



Iată cum am revenit la intrarea în târg unde ne gândim să ne mai dâm o dată cu patinele în patinoarul amenajat special pentru comunitatea noastră din orășelul de turtă dulce.



Vreau să vă arăt cât de simplu se realizează aceste accesorii pentru tarabe și sper să vă stârnesc pofta de meșterit alături de cei mici.

Lădițele pentru legume și cele pentru sticlele cu lapte au fost făcute din bețe de lemn iar baza din carton.



Sacul pentru banane a fost făcut din pânză de iută cu fundul rotund din carton.




Iar coșulețul cu mânere a fost realizat din fir de iută lipit pe un dop de sticlă.



Ah, voiam să vă arăt și cum se face patinuarul, dar văd că este deja exagerat de lung acest articol și vă mulțumesc pentru răbdarea de ați avut-o până la final.
Promit că revin cu tutorialul pas cu pas al patinoarului într-un nou articol.

Sper că v-am făcut poftă de joacă, de modelat și de construit propriul vostru Târg de Crăciun!

Cu drag,


Comentarii