Treceți la conținutul principal

Despre meseria de zugrav

Sfârșitul acesta de săptămână am avut ocazia să experimentăm meseria de zugrav.

De ceva timp îmi stă în minte să fac o schimbare în sufragerie, bine, sincer vorbind mutări de mobilă sunt frecvent întâlnite în căsuța noastră, însă de data aceasta mi-aș fi dorit să fac un perete decorat cu bucăți de cărămidă naturală, dar din păcate încă nu mi-am revenit în urma incidentului cu umărul stâng (am dureri aproape în fiecare zi și mișcările sunt limitate de blocaj). 

Pentru că nu pot sta jumătate de an să finalizez acest proiect ce implică aplicarea cărămizilor, am schimbat nițel planurile venind în ajutorul meu puștiul și o găletușă cu vopsea.

Un prilej nemaipomenit pentru a discuta despre meserii, iar cel mai bine se învață prin experiențe practice, corect?


Fiecare pas a fost bine pus la punct, de la alegerea culorii, idei pentru ușurarea procesului, până la ultimul detaliu și curățenia la locul de muncă.

Simțim această muncă prin toți porii noștri  iar faptul că în aceste zile a zis de zeci de ori:

"- Mami, îmi place cum arată! Nu-i așa că a ieșit grozav?", îmi demonstrează că își și îmi apreciază munca.

Chiar arată grozav! Am senzația că ne-am mutat într-o casă nouă, mai ales că am "schimbat" și canapeaua luând cuvertura crem de pe patul nostru și aruncând-o pe canapeaua maro am reușit să-i schimb total aspectul. 😅




Concluzii:
- ai nevoie de o mare atenție la detalii (să nu spoiești prizele și întreruptoarele că apoi vei munci mai mult să le cureți), 
- de răbdare (să aștepți să se usuce straturile de vopsea), 
- de mușchi dezvoltați (să nu faci febră musculară de la trafalet), 
- să știi cum se fac anumite combinații cromatice (în cazul de față, noi am dorit să deschidem puțin culoarea cumpărată pentru că primul strat părea prea închis văzut pe perete).

P. S. : În fiecare dimineață, muncitorii veneau la lucru cu trenul, cu autorulota, cu mașina de înghețată, cu ce puteau și ei... dar veneau sigur!

Zi cu spor în toate să aveți,


Comentarii