Treceți la conținutul principal

Crocodilul batran

Avem un crocodil care a cam imbatranit.
Are mai bine de 4 ani iar timpul si intemperiile apei, si-au pus amprenta pe spinarea lui.
Este vorba de crocodilul antiderapant folosit de pusti la dus.
A-nceput sa se descompuna, marginea s-a intarit si au inceput sa se rupa bucati de cauciuc din el.
Tare teama imi este ca in curand vom ramne cu scurgerea infundata, asa ca de mult incepusem sa mormai ca este cazul sa-l inlocuim.

Noi am incercat sa-i aratam lui Adrian ca nu tot timpul este necesar sa inlocuiesti un produs atunci cand apar defectiuni. Cum se rupe ceva, hop repede sa cumparam un inlocuitor nou. Nu, in nici un caz!
Acolo unde s-a putut am reparat sau am incercat sa gasim solutii sa ne satisfaca nevoile momentului sau macar pana reusim sa gasim alta varianta fiabila.

Cum tati este mereu axat pe solutii, (eu ma mai vait imediat cum dau de o problema) nu ne-a lasat balta nici de data aceasta cand intr-o seara in timp ce pustiul se balacea iar eu pescuiam bucatelele desprinse din crocodil, ne sugereaza ca am putea sa-i taiem nitel din margine.
Tare ma bucur ca tati are o gandire pozitiva si ne sustine in orice facem, iar acest comportament se vede deja in atitudinea lui Adrian pentru ca de multe ori ma trezesc cu el ca vine si imi spune:
"- Lasa mami, nu fi suparata, ca gasim noi o solutie!"

Va intreb eu acum, daca stiti a doua zi cine dusese crocodilul la tuns?
Evident ca Adrian a avut de lucru mai bine de jumatate de ora iar la final s-a ales cu un nou animalut (ce-i drept, ceva mai slabut) antiderapant pentru baie.
Aceasta ar fi o activitate autentica de viata practica, de a folosi foarfeca intr-un mod concret, aplicat in viata de zi cu zi, iar satisfactia rezolvarii unei probleme vine ca cireasa de pe tort, cu un mare zambet pe fata cand termini si zici: "GATA, AM REZOLVAT!"

Cred ca toti am castigat ceva din experienta aceasta dar cel mai mult, mediul beneficiaza de timp in care nu are de suportat inca un gunoi in plus (in cazul in care obiectul stricat nu este reciclabil).












Comentarii