Treceți la conținutul principal

A 2-a zi in camping

Succesul avut cu amenajarea camerei pentru mers cu cortul, l-a facut pe pusti sa planifice activitati pentru 4 saptamani la munte. De fapt, nici nu am plecat de la munte pentru ca nu a vrut sa strangem nimic din camera, am lasat chiar si "focul" aprins.

Binenteles ca ne-am strans selectiv gunoiul pentru a respecta natura. Si sa nu vina ursul, va povestesc mai tarziu despre acest subiect.

Ziua doi de camping blocati la munte.

Primul pas, sa ne orientam prin acest peisaj montan. Suntem pregatiti? Sigur ca da, ne apucam de cartografiat zona. Astazi vrem sa ajungem la lac sa pescuim, evident ca vom pescui sportiv. :)

Asa ca ne-am pus impreuna pe treaba sa avem inca pe lumina harta gata, doar dorim sa avem timp si de pescuit.


Harta ar trebui sa fie o reprezentare grafica in plan orizontal a Pamantului deci ne-am ghidat dupa elementele din camera, pozitionand cascada in stanga cortului iar muntele in spate spre dreapta.

Adrian s-a gandit ca in padure sunt si animale salbatice asa ca a desenat vulpe, iepure si...  atentie urs!
Avem indicator de atentie urs, siguranta inainte de toate, nu?





A inceput cu realizarea cortului, decupand un triunghi din carton maro. Desi noi nu avem cort real ci o simpla improvitatie cu un cearceaf, el a desenat un fermoar iar in cort este chiar el.
Bine, realitatea este ca e mai bun acest cort decat cel real, avand un suport de lemn special creat (coada de matura) si un material prelucrat hidrofob (o tesatura gasita in dulap :) ).



Padurea de brazi a fost decupata din carton verde iar muntele a dorit sa il desenez eu.




Cu doua carioci a desenat cascada iar apa unde a pescuit a fost decupata din hartie creponata albastra. Mototolita si lipita da volum si arata foarte frumos.


La final era nevoie de traseul turistic. Se observa ca a plecat de la cort si rabdarea de a trasa puncte mici a cam luat sfarsit cand a trecut de zona cu iepuri. Apoi a galopat pana la cascada. :))

Se grabea la pescuit, pestii asteptau de ceva vreme.


Am incheiat cu planul pentru ziua urmatoare:
"- Mama, maine vreau sa mergem sa culegem ciuperci! "

Comentarii