Treceți la conținutul principal

Calendar advent: 15 decembrie 2018

15 decembrie:
"In asteptarea lui Mos Craciun" poezii si colinde

Am citit, am cantat, am ascultat CD-ul cu colinde iar eu am retrait cu asa emotii anii copilariei cand am recitat "Iarna pe ulita" sau colindele de Craciun.

Am plecat sa colindam,
Domn, Domn, sa-naltam,
Cand boierii nu-s acasa,
Domn, Domn, sa-naltam...





De o saptamana stam in casa, cu aerosoli, siropuri, si o tona de medicamente, de zici ca-i farmacie in sufragerie. Nici nu mai stiu de cand nu am fost atat de mult timp bolnava, iar el cred ca toata viata lui nu a avut parte de medicamente cat a primit din octombrie in coace. Cred ca ma apuca depresia, noroc cu acest calendar advent ca ma scoate putin din rutina.

De data aceasta am creat impreuna un joc ce presupune numaratul si manuirea obiectelor mici, adica dezvoltarea motricitatii fine cu ajutorul nasturilor.

Eu mi-am facut omul meu de zapada dintr-un bat de lemn si putin carton, iar el si-a creat propriul om de zapada, de la desenat, decupat, lipit, pana la implicarea materialului obtinut, in jocul ce l-am jucat mai bine de jumatate de ora.






Ce presupunea jocul?
Sa dam cu zarul pe rand si ce aveam pe zar atatia nasturi trebuia sa pozitionam pe batul omului de zapada.
Spre final, sau mai bine zis cand a inceput sa se plictiseasca, pustiul meu a inceput sa triseze... Mda,  si imi pozitiona mereu zarul cu 6, iar lui cu 1. :)))






Comentarii