Treceți la conținutul principal

Calendar advent: 19 decembrie 2018

19 decembrie:
"Din fericire" de Remy Charlip

"Cartea este povestea ilustrată și plină de umor a unui băiețel plecat spre o petrecere-surpriză. Călătoria lui este un amestec de evenimente fericite și nefericite care fac deliciul copiilor, întotdeauna dornici să o mai asculte încă o dată și încă o dată."





Pentru aceasta carte nu am pregatit o activitate anume, ci pur si simplu am vorbit despre incidentele din ultimele zile, despre momentul in care, din nefericire am racit amandoi, dar din fericire in prezent el este bine, insa, din nefericire ne-a cam tinut in casa si nu am putut sa ne bucuram de zapada de afara, dar din fericire vom merge la bunici si vom putea sta mult mai mult afara in curte... din nefericire nu am avut cum sa cumparam cadouri prea multe dar din feircire exista posibilitatea cumparaturilor online... si tot asa am povestit si ne-am amuzat teribil.

Comentarii