Treceți la conținutul principal

Calendar advent: 8 decembrie 2018

8 decembrie:
"Iarna" de Grigore Vieru

"O frumoasa povestioara de iarna de Grigore Vieru, impodobit la ilustratii color de Veronica Neacsu."

Marturisesc, ca eu o indragesc tare mult de cand am descoperit-o iarna trecuta. Si mai vreau sa marturisesc, ca nu stiam ce este harbuzul.





Activitatea a presuspus un joc de rol, si tot timpul cat ne-am jucat, am ascultat
"Saniuta fuge,
Nimeni n-o ajunge
Are dor de duca
Parca ar fi naluca

Toata ziua prin zapada
Vine lumea sa o vada
Saniuta e usoara fuge parca zboara...", 
asa dor mi-a facut de copilarie, ca am retrait fiecare vers din cantecelul invatat la gradinita.

Pentru joc am luat repede ghetarul/muntele inzapezit din sertarul habitatului polar, i-am facut din bete de inghetata o saniuta iar apoi i-am dat o punga cu vata de bumbac pentru a-si crea singur o scena de iarna cu un derdelus.

Atat de mult i-a placut, incat si ziua urmatoare alerga prin casa dupa mine sa ne jucam cu Mitru si cu Nuta.







Comentarii