Treceți la conținutul principal

Calendar advent: 18 decembrie 2018

18 decembrie:
"Nills" de Gabriel Poenaru

"O poveste înduioșătoare despre bunătate și importanța naturii."

Aceasta carte m-a facut sa retraiesc un moment petrecut in urma cu vreo 8-9 ani. Si este atat de aproape de povestea din carte, incat mi-au dat lacrimile cand am citit-o prima data.
Intamplarea noastra s-a petrecut intr-un weekend de vara, eram cu sotul pe drumul de coborare de pe Vf. Gaina, cand am oprit masina si am dorit sa vedem raul si imprejurimile.
Stateam pe drumul principal, eu mersesem mai repede iar sotul ramasese cam vreo 10-15 metri in urma mea, cand s-a auzit un zgomot foarte puternic si am vazut cum vine un trunchi de copac de pe versant.
Am inmarmurit.
Norocul nostru a fost ca a cazut intre noi si s-a infipt perpendicular pe drum, devenise ca o bariera intre noi. A fost ingrozitor de infricosator si acum parca simt ca imi bate inima la fel de tare ca atunci.
Dupa ce am sarit peste trunchiul cazut, am fugit spre masina. Se auzeau drujbe si am remarcat mai multi copaci taiati ce cazusera in rau. Nu era nici un semn de atentionare, nimic ce sa interzica trecerea... Am intors masina si am coborat pe alt traseu, stiu doar ca parca vedeam versanti intregi defrisati, tristi... goliti de paduri.
Sunt tare curioasa, oare cum arata in prezent zona respectiva?



In timp ce citeam, am facut o mica pauza sa fug sa-mi suflu nasul (ca de 2 saptamani sunt praf) iar la intoarcere imi gasesc strumful sforaind iar cartea ii cazuse pe fata. Facea o gluma! :)))



Ca activitate, m-am gandit ca jocul sunetelor ar fi potrivit. Mai exact, sa identifice siluetele si apoi cu ce litera incepe numele fiecarui animal. Am ales sa fac designul cu animale salbatice, ce se regasesc in padure.
A lipit abtibilduri cu litere in dreptul fiecarei siluete.




Comentarii

  1. Nu ai vrea sa pui te rog si un link de unde sa putem descărca fisa făcută de tine? Ar fi grozav!!




    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu